Kvalitetspolicy
- Alla våra åtaganden, allt vårt agerande och alla våra tjänster skall omfattas som uttryck för kvalitet.
- Personalen är navet i vår verksamhet, vi ska på ett långsiktigt och målmedvetet sätt utveckla personalens kompetens.
- Vårt viktigaste mått på kvalitet är våra kunders tillfredsställelse. Vi skall eftersträva att de alltid känner fullt förtroende för oss som uppdragstagare.
- Kundernas krav och önskemål skall tillgodoses genom att våra åtaganden och arbeten uppfyller avtalade villkor.
- Varje uppdrag skall genomföras på ett sådant sätt att det är en rekommendation för ett nytt uppdrag.
- Vi arbetar för ett effektivt och metodiskt arbetssätt.
- Företaget arbetar mot gemensamma mål och värderingar för framgångsrika förbättringar.
- Alla verkar för prestigelösa och goda relationer mot leverantörer och kunder.
- Vi följer utvecklingen av lagar och regelverk för att uppfylla samhällets och kundens krav.
/ Carola Tunström, VD